EGITIM HAKKINDA

Google AdWords Eğitiminin Amacı;

Temel Google AdWords Eğitiminin amacı, Google araması ve Google AdWords hakkında bilgi edinmenizi ve AdWords'ün İnternet arama motoru ve anahtar kelimelere yönelik reklam kavramlarıyla nasıl ilişkili olduğunun katılımcılara aktarılmasıdır.

 

SEM Eğitim Programı Nedir?

Google’da KAYBOLMAYIN!

GOOGLE ADWORDS SERTİFİKASYON PROGRAMI

(GOOGLE ADWORDS CERTIFICATE)

24 Ocak 2015 Cumartesi 10:00-17:00 ..TAM GÜN..

Sertifikalarınızı gün sonunda alabileceksiniz.

Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından biri olan Adwords, Google Adwords Sertifika programı ile size kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.

 

Şirketlerde veya ajanslarda SEM yöneticisi / uzmanı olarak yer almak, bu konuda hizmet veren ajanslarda çalışmak, kariyerinizi bu yönde devam ettirmek istiyorsanız Google Adwords Programı tam size göre! 

 

Google AdWords Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

-       İşletme sahipleri ve/veya ortakları

-       İşletmelerin Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları

-       Dış Ticaret firmalarının satış temsilcileri

-       Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes

-       Bir şirkette SEM yöneticisi olmak isteyen, bir SEM ajansında çalışmak isteyen ve kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler yada kendi işletmesinin reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

 

Google Adwords Eğitim Konuları:

-       Google AdWords'e Giriş

-       Google AdWords Temel Politikaları

-       Google AdWords Reklamları oluşturma

-       Google Network’ünü Anlama

-       Google Reklam Biçimleri

-       Teklif Verme Biçimleri

-       Hesap Oluşturma

-       Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi

-       Reklam Metni Oluşturma

-       Metin Yazım ve Uygulama

-       Anahtar Kelime Listesi Oluşturma

-       Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama

-       Arama Ağına Giriş

-       İçerik Ağına Giriş

-       Reklam Dağıtımı

-       Dil ve Yer Hedefleme

-       Anahtar Kelime Hedefleme

-       Maliyet Kontrolü 

-       Faturalama 

-       Reklam Performansını izlemek

-       Kalite Puanı Kavramı

-       Temel Optimizasyon Teknikleri

-       Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri

-       Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri

-       Strateji Oluşturma

-       Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri 

- Raporlama

 

-

 

Neler Katar ?

    Bu eğitim programı ile Google Adwords reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
 

Ayrıca organik arama sonuçlarında yer almanın incelikleri eğitimi de katılımcılara aktarılacaktır.

 

        1.    Piyasada nadir bulunan bir SEM uzmanı olma şansını yakalayacaksınız.

        2.    Bireysel olarak adwords kampanyaları yönetebilmek için gerekli olan bilgi ve donanıma sahip olacaksınız.

    3. Organik aramalarda ilk sayfada olmanın temel tekniklerini öğrenmiş olacaksınız. 

 

Neler Dahil?

§  Uluslararası Geçerli / İngilizce – Türkçe SERTİFİKA

§  150 TL Hediye Reklam Kuponu (Adwords Sponsor Bütçe)

§  Eğitim Sonrası; Google Sertifikalı İş Ortağı & Profesyonel Ekip tarafından sağlanacak; “Adwords Reklam Danışmanlığı”

§  7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği

§  Eğitim materyalleri ve ikramlar

 
Eğitmenler Kimler?

Yasin Kaplan: (Adwords Eğitimi)

2008 yılında bir interaktif pazarlama ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Park” ile de markalara internet reklamcılığı konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

 

Etkinlik Takvimi

yakında

bizi facebook ve twitter sayfalarımızdan takip ederek, yeni eğitimlerden haberdar olabilirsiniz. Facebook...

Twitter...

Eğitim Konuları

Online Pazarlama, Arama Motoru Pazarlaması, Sosyal Medya Pazarlaması, Viral Pazarlama, Dijital İletişim, Dijital PR, Yeni Medya